بالصورة – فنانة شابة للراحل محمود ياسين: ” بقالي 30 سنة في حضنك”

فاجأت الفنانة المصرية الشابة منة بدر تيسير متابعيها بصورة نشرتها على حسابها في “إنستغرام” وجمعتها بالفنان القدير الراحل محمود ياسين. وتبين أنها التُقطت لهما في أيامه الأخيرة.

أما ما لفت الأنظار فهو تعليق منة على الصورة حيث عبّرت فيه عن حزنها الشديد لرحيله وكتبت: “أنا مش مستوعبة ولا عايزة استوعب. طول عمرك حسك حولينا طول عمري. أبويا الثاني (بابي حمودة) اللي بشوف منه كل حنان وعطاء وحنيه وعلمتنا كلنا حاجات كتير.

View this post on Instagram

انا مش مستوعبه ولا عايزه استوعب طول عمرك حسك حولينا طول عمري. ابويا الثاني (بابي حموده) اللي بشوف منه كل حنان و عطاء و حينيه و علمتنا كلنا حاجات كتير بقالي ٣٠ سنه في حضنك مشوفتش منك غير دلع وبس والله وبس عمرك ما زعلتنا ولا عمري حتي سمعت صوت زيق ليك ضهرنا اتكسر قووي ومبقناش لينا حد انت حب و حنان و طيبه وفخر لينا اللي مات مش بس فنان كبير والعظيم وكمان انسان عظيم كان الملاك البلسم اللي كان عندي بكل الرجال انت الأب و خال و العم والجد وكل حاجه و راحت صوت مصر مات

A post shared by Menna Tayseer👁️‍🗨️ (@mennatayseer12) on

وأضافت: “بقالي 30 سنة في حضنك مشوفتش منك غير دلع وبس والله وبس. عمرك ما زعلتنا ولا عمري حتي سمعت صوت زيق ليك. ضهرنا اتكسر ومبقناش لينا حد. انت حب وحنان وطيبه وفخر لينا”.

وتابعت: “اللي مات مش بس فنان كبير وعظيم وكمان انسان عظيم كان الملاك البلسم اللي كان عندي بكل الرجال انت الأب والخال والعم والجدو وكل حاجة راحت. صوت مصر مات”. وتبين أن الفنان الراحل هو زوج خالتها شقيقة الفنانة شهيرة. ويشار إلى أن عدداً كبيراً من النجوم نعوا ياسين بكلمات مؤثّرة عبروا من خلالها عن أسفهم الشديد لفقدانه.

لها

وسوم :
مواضيع متعلقة